SERVIZO DE INCIDENCIAS A TRAVÉS DE APP MÓBIL

✔️NOVO SERVIZO DE COMUNICACIÓN DE INCIDENCIAS A TRAVÉS DE APP MÓBIL

📣Este servizo sirve como canle directo de comunicación dos desperfectos que se atopen no equipamento urbano do Concello.

Para todos aqueles que non poidan ou saiban empregar esta APP, seguiremos coas canles de comunicación habituais de averías: vía telefónica ao 988 48 60 00  ou de forma presencial nas oficiñas municipais.

📱Para utilizar o servizo é necesario descargar a APP en Google Play o APP store de forma gratuíta. O usuario debe seleccionar o concello sobre o que quere comunicar a incidencia.

➡️Para comunicar unha incidencia, basta con pinchar sobre o botón "Nueva Incidencia". O usuario selecciona o tipo de incidencia que quere comunicar, poidendo engadir fotos ou algún comentario. Unha vez enviada, o persoal do Concello recibe notificación do desperfecto comunicado. O cidadán recibe notificación no seu teléfono móbil siempre que se produzca un cambio en el estado de la misma.

➡️El Ayuntamiento de Avión anima a los vecinos del término municipal a utilizar el servicio Línea Verde. Gracias a la participación ciudadana se pretende lograr un municipio que cumpla con las expectativas de bienestar social de sus vecinos.